Monday, March 3, 2008

开张大吉...

各位乡亲父老,叔伯兄弟,Auntie Uncle,哥哥姐姐,弟弟妹妹,靓仔靓女,大家好!我嘅Blog终于开张咯!
曾经有某啲人问我,点解我冇自己嘅Blog?!其实,一个字“懒”。冇错,我就系咁懒。
咁,点解而家又开Blog咧?!一个字“爽”!
哈哈...废话!!!
冇相干,查实呢个Blog就系俾大家一齐嚟讲嘢吹水,无任欢迎!!!
所以,大家请多多支持小弟!!!

1 comment:

LAM Honloong said...

hohohohoho
欢迎高手的加入, 继续壮大水池的范围,
得闲时, 可以浸在水里吹一吹.
如果吹闷了,
也可以过来我的水堂一起, 边泡边吹!

我想和你一起吹吹水.
很久都没有了.
(有点geli)