Saturday, May 10, 2008

电视...

Yeah!!!我返嚟啦!终于从日本解脱。
奇怪,有啲人恨去日本都恨唔到,点解我会咁抗拒咧?!
唔话你唔知,做工查实同去旅游十分唔同,所以我讲多无谓,食多会滞。
有机会体验,你就知...
人生嘅结果都系选择,每个人有唔同嘅选择,唔同嘅选择有唔同嘅结果。结果可以系过程,过程可以系结果。总之,你嘅选择就决定你嘅未来,因为我哋只可以控制我哋自己嘅选择。客观环境,每个人唔同选择交叉起嚟先会演绎精彩嘅人生。
精彩,可以系喜,可以系悲。在于你捡嘅系彩色大电视,抑或黑白老电视...
补充一嘀,好多人都唔知我有个BLOG,唔好意思。
知道,但系我嘅BLOG得华语同广东话,十分唔啱啲蕉人睇。鬼叫我啲英文咁屎咩!
哈哈... 不过,都系广东话亲切啲,就好似我平时讲话一样...

4 comments:

Anonymous said...

Welcome back.
and you shud continue with your philosophical talk.

xy, the pig

sine nomine said...

quite weird to read blog in cantonese,just like the way u crap,haha

LAM Honloong said...

En Yuan ah, your displayed photo look like one of my friend photo in my blog wo... aihhh... all those show off ppl is one pattern de...

啊平兄, 吹水还吹水,
无好吹都断气!
BLOG就细水长流...
边吹边写...
无好比它停!

Anonymous said...

吹水堂当然系用利吹水嘅啦!我系哩踩场咔!

哩有句话都讲得几不错--我好喜欢那句彩色电视同埋老款电视给对照!老兄,有意思涡!